Минулого року поромний комплекс Орлівка – Ісакча перетворився ще і на вантажний термінал, річково-морський хаб, нову точку навантаження-вивантаження суден та барж.
«Поромна переправа вже кілька місяців працює як порт. Наприкінці минулого року в Орлівці було організовано перевалочний комплекс, який вже успішно працює», – повідомив генеральний директор ПрАТ «Українське Дунайське Пароплавство» Дмитро Москаленко.
Він також додав, що УДП починає співпрацю з поромним комплексом Орлівка-Ісакча.
Відзначимо, що згідно з інформацією Дмитра Москаленка, з другої половини вересня 2022 року на комплексі було перевалено понад 50 тис. тонн вантажів з річкових і з морських суден (завдяки тому, що осадка тут більше, ніж у Рені).
У листопаді перевантажувальний комплекс включили до акваторії Ренійського порту. Але у власників Орлівки прямий договір із «Дельта-лоцман» на заведення суден із гирла Бистре, прямий договір з АМПУ на оперування та агентування, тож наразі подана заявка на статус морського термінала.
Додамо, що навпроти Орлівки Румунія будує порт Ісакча, де буде розміщений великий універсальний морський термінал. Таким чином, з’явиться унікальний інфраструктурний об’єкт, в якому два порти двох країн розташовані один навпроти одного.
Міністр закордонних справ України Дмитрой Кулеба заявив, що його колеги з країн Групи семи визначили “конкретні кроки”, необхідні для допомоги Україні у війні з рф.