Орловка – Исакча

Минулого року поромний комплекс Орлівка – Ісакча перетворився ще і на вантажний термінал, річково-морський хаб, нову точку навантаження-вивантаження суден та барж.

«Поромна переправа вже кілька місяців працює як порт. Наприкінці минулого року в Орлівці було організовано перевалочний комплекс, який вже успішно працює», повідомив генеральний директор ПрАТ «Українське Дунайське Пароплавство» Дмитро Москаленко.

Він також додав, що УДП починає співпрацю з поромним комплексом Орлівка-Ісакча.

Орловка – Исакча
Орловка – Исакча, фото: страничка Дмитрия Москаленко

Відзначимо, що згідно з інформацією Дмитра Москаленка, з другої половини вересня 2022 року на комплексі було перевалено понад 50 тис. тонн вантажів з річкових і з морських суден (завдяки тому, що осадка тут більше, ніж у Рені).

У листопаді перевантажувальний комплекс включили до акваторії Ренійського порту. Але у власників Орлівки прямий договір із «Дельта-лоцман» на заведення суден із гирла Бистре, прямий договір з АМПУ на оперування та агентування, тож наразі подана заявка на статус морського термінала.

У порт Рені залучають новий вантажопотік

Додамо, що навпроти Орлівки Румунія будує порт Ісакча, де буде розміщений великий універсальний морський термінал. Таким чином, з’явиться унікальний інфраструктурний об’єкт, в якому два порти двох країн розташовані один навпроти одного.

 

Політика