Міністерство оборони України затвердило вимоги до жіночої військової форми. Попередні зразки жіночої військової форми вже пройшли перший етап експериментального носіння.

Про це повідомляє Військовий курьєр України.

У Міністерстві розглядаються варіанти змін, які планується внести у жіночий однострій. Партію перших зразків форми для передачі у підрозділи буде виготовлено в найближчі місяці.

У Міноборони також повідомляють, що експериментальний зразок бронежилету для жінок вже розроблено. Після проведення технічної специфікації і успішних польових випробувань, бронежилети будуть поставлені на забезпечення до Збройних Сил України.

У ЗСУ з’явилися три роти ударних дронів

Зазначимо, наразі в ЗСУ служить 41 тисяча жінок, ще близько 19 тисяч є цивільними працівницями, які працюють для потреб армії. Безпосередньо у бойових діях бере участь близько 5 тисяч жінок.

Світ

  • Україна запустила англомовне видання для країн Заходу
    Україна запустила англомовне видання для країн Заходу

    Державне підприємство Мультимедійна платформа іномовлення України (МПІУ) запустило інформаційно-розважальну цифрову платформу The Gaze, яка англійською мовою буде знайомити західну аудиторію з подіями в Україні. Про це повідомив міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко на своєму Telegram-каналі.

    За його словами, МПІУ запускає The Gaze, щоб знайомити західну аудиторію “з феноменом країн нової Європи та України як її складової, з її людьми, історією, природою, культурою, політикою, економікою та впливом на глобальне майбутнє”.

    “Ключова задача The Gaze – стати тим інформаційним простором, де українські наративи, герої, історії будуть органічно представлені через теми й цінності цікаві та зрозумілі широкій аудиторії західного світу, для якого частина Європи на схід від Берліна поки що залишається terra incognita”, – зазначив він.

    Платформа The Gaze, крім веб-сайту, має Youtube-канал та сторінки у Facebook, Instagram, Twitter.

    Генеральна директорка ДП МПІУ Юлія Островська повідомила, що робота над створенням нового медіа розпочалась минулого року. МПІУ провела низку досліджень та розробила кілька концептуальних рішень, щоб визначити запити іноземних читачів та глядачів.

    У Мінцифри повідомили, що ключова аудиторія проекту має збігатися з переліком держав, які надають Україні найбільшу підтримку під час війни і мають великий інтерес до України: США, Велика Британія, країни ЄС та Канада. Контент розраховано на широку аудиторію, представники якої є активними користувачами соціальних мереж та звикли до інтерактивної форми подачі матеріалу.

    За матеріалами: Корреспондент.net.