В городе Рени появились в денежном обороте фальшивые 200-гривневые банкноты. Об этом журналисту «Топора» рассказала продавец одного из местных магазинов измаильской торговой марки «Хлебный лидер». Женщина лично выявила фальшивку и сообщила об этом руководству предприятия.

«На днях к нам зашла женщина, купила торт и расплатилась «двухсоткой». На банкноте, как и положено, присутствовал водяной знак в виде портрета Леси Украинки, поэтому сначала я ничего не заподозрила. Однако цифра «200» в правом нижнем углу банкноты очень блестела, и когда я поцарапала краску, та стала осыпаться. Так я поняла, что деньги – фальшивые. А потом я узнала, что в эти же дни аналогичная история произошла в одной из ренийских аптек, где женщина заплатила за товар двумя фальшивыми «двухсотками». Сотрудники аптеки тоже выявили фальшивку, после чего женщина дала настоящие деньги», – рассказала продавец «Хлебного лидера».

Мы связались с Ренийским отделением полиции, и нам сообщили, что официальных заявлений по этому поводу пока не было.

Світ

  • Україна запустила англомовне видання для країн Заходу
    Україна запустила англомовне видання для країн Заходу

    Державне підприємство Мультимедійна платформа іномовлення України (МПІУ) запустило інформаційно-розважальну цифрову платформу The Gaze, яка англійською мовою буде знайомити західну аудиторію з подіями в Україні. Про це повідомив міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко на своєму Telegram-каналі.

    За його словами, МПІУ запускає The Gaze, щоб знайомити західну аудиторію “з феноменом країн нової Європи та України як її складової, з її людьми, історією, природою, культурою, політикою, економікою та впливом на глобальне майбутнє”.

    “Ключова задача The Gaze – стати тим інформаційним простором, де українські наративи, герої, історії будуть органічно представлені через теми й цінності цікаві та зрозумілі широкій аудиторії західного світу, для якого частина Європи на схід від Берліна поки що залишається terra incognita”, – зазначив він.

    Платформа The Gaze, крім веб-сайту, має Youtube-канал та сторінки у Facebook, Instagram, Twitter.

    Генеральна директорка ДП МПІУ Юлія Островська повідомила, що робота над створенням нового медіа розпочалась минулого року. МПІУ провела низку досліджень та розробила кілька концептуальних рішень, щоб визначити запити іноземних читачів та глядачів.

    У Мінцифри повідомили, що ключова аудиторія проекту має збігатися з переліком держав, які надають Україні найбільшу підтримку під час війни і мають великий інтерес до України: США, Велика Британія, країни ЄС та Канада. Контент розраховано на широку аудиторію, представники якої є активними користувачами соціальних мереж та звикли до інтерактивної форми подачі матеріалу.

    За матеріалами: Корреспондент.net.