В Измаиле, в спорткомплексе ДЮСШ впервые прошел открытый ковер по смешанным единоборствам ММА и Грепплингу, в котором приняло участие около 60-ти спортсменов возрастом от 6-ти лет и старше.

Основной целью данного мероприятия является обмен опытом между спортсменами разных клубов и разных направлений единоборств.

После получасовой, усиленной разминки бойцы были разделены на возрастные категории и проводили спарринги по боксу, кик-боксингу, ММА и борьбе-грепплинг.

На открытый ковер были приглашены спортсмены и тренера Бессарабии, развивающие полно контактные и борцовские направления единоборств. Приняли участие три бойцовских клуба: “Ахилл” г.Килия, тренер Леонид Елисеев ; ” ММА Artsyz” г.Арциз , тренера: отец- Раниль Мингазов и сын Роман Мингазов; организатор мероприятия ” MMA IZMAIL”, тренер- инструктор Максим Журавлев.

Открытый ковер прошел достаточно организованно, ребята получили опыт и хорошую физическую нагрузку.

Світ

  • Україна запустила англомовне видання для країн Заходу
    Україна запустила англомовне видання для країн Заходу

    Державне підприємство Мультимедійна платформа іномовлення України (МПІУ) запустило інформаційно-розважальну цифрову платформу The Gaze, яка англійською мовою буде знайомити західну аудиторію з подіями в Україні. Про це повідомив міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко на своєму Telegram-каналі.

    За його словами, МПІУ запускає The Gaze, щоб знайомити західну аудиторію “з феноменом країн нової Європи та України як її складової, з її людьми, історією, природою, культурою, політикою, економікою та впливом на глобальне майбутнє”.

    “Ключова задача The Gaze – стати тим інформаційним простором, де українські наративи, герої, історії будуть органічно представлені через теми й цінності цікаві та зрозумілі широкій аудиторії західного світу, для якого частина Європи на схід від Берліна поки що залишається terra incognita”, – зазначив він.

    Платформа The Gaze, крім веб-сайту, має Youtube-канал та сторінки у Facebook, Instagram, Twitter.

    Генеральна директорка ДП МПІУ Юлія Островська повідомила, що робота над створенням нового медіа розпочалась минулого року. МПІУ провела низку досліджень та розробила кілька концептуальних рішень, щоб визначити запити іноземних читачів та глядачів.

    У Мінцифри повідомили, що ключова аудиторія проекту має збігатися з переліком держав, які надають Україні найбільшу підтримку під час війни і мають великий інтерес до України: США, Велика Британія, країни ЄС та Канада. Контент розраховано на широку аудиторію, представники якої є активними користувачами соціальних мереж та звикли до інтерактивної форми подачі матеріалу.

    За матеріалами: Корреспондент.net.