Відбулася 27-ма позачергова сесія Ренійської міської ради. Порядок денний пленарного засідання складався з одного питання: депутати мали надати згоду на розробку технічної документації з землеустрою для поділу та об’єднання земельної ділянки сільськогосподарського призначення комунальної власності за межами села Орлівка Ренійської громади Ізмаїльського району. На цій території планується розмістити стоянку для великовантажного автотранспорту.

Як вже неодноразово повідомляв автор цих рядків, останніми місяцями на дорогах Ренійської громади відбувається справжня навала фур, більшість з яких доставляють зерно та нафтопродукти в Ренійський морський порт або користуються дунайською поромною переправою Орлівка – Ісакча. Ця проблема частково вирішується шляхом створення приватних та державних парковок для фур, проте виникає інший, не менш важливий аспект – питання легалізації стоянок, і насамперед з погляду дотримання земельного законодавства.

Зокрема, за словами міського голови Ренійської громади Ігоря Плєхова, на сьогодні обласна Служба автомобільних доріг організувала на території Ренійської громади кілька парковок, проте всі вони збудовані без будь-яких документів. Міськрада готова оформити відповідну документацію, грубо кажучи, «заднім числом», а поки що стоянки створюють місцевим органам влади додаткові проблеми. Як з’ясувалося, фури нерідко стоять просто на міських чи портових підземних комунікаціях. І якщо завтра, припустимо, десь на одній з парковок станеться аварія на лінії водопроводу, то комунальне підприємство «Водоканал» просто не зможе дістатися аварійного відрізка труби. Таким чином, для усунення наслідків аварії доведеться очищати стоянку від фур, а на це знадобиться багато часу.

Нагадаємо також, що скупчення великовантажного автотранспорту призводить до руйнування узбіч автотрас, що особливо обурює міську владу. На початку серпня п.р. голова Ізмаїльської районної військової адміністрації Родіон Абашев здійснив робочий візит до Ренійської громади, де ознайомився з експлуатаційними роботами на ренійській ділянці автотраси М-15 Одеса – Рені. Ці роботи були покликані зміцнити узбіччя та запобігти їх подальшій руйнації.

Однак нещодавно Ігор Плєхов на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook опублікував світлини, які свідчать про те, що узбіччя продовжують руйнуватися, а це неминуче спричинить пошкодження дорожнього полотна. При цьому міський голова Ренійської громади лаконічно зазначив: «Рені, М-15, через два дні після ремонту узбіч».

На жаль, Ігор Плєхов не уточнив, яка дорожня компанія здійснює такий «ремонт» і скільки коштів на це виділено.

Андрій ПОТИЛІКО
Фото Ігоря Плєхова