Румунський чорноморський порт Констанца

У румунському порту Констанца з’явиться додаткова якірна стоянка для українського зерна, що значно збільшить пропускну здатність для вантажів, які перевозяться Дунаєм.

Про це повідомив генеральний директор державної компанії “Українське Дунайське пароплавство” Дмитро Москаленко.

За його словами, румунські колеги повідомили про завершення тендеру на організацію додаткової якірної стоянки.

Уночі захисники неба збили 29 “шахедів”

“Минулого року саме УДП було одним з ініціаторів проєкту. Потужності терміналів Констанци не вистачало для перевалки зернового потоку з України. В порту перебувало до 600 барж з зерном, які по 30-40 днів очікували на вивантаження”, – зауважив Москаленко.

Він підкреслив, що з того часу більшість українського аграрного експорту знову повернулась до портів Великої Одеси.

“Але дунайський напрям не втрачає актуальності. Наші американські партнери наголошують, що Дунай є резервною логістикою, яку треба посилювати і розвивати”, – наголосив Москаленко.

Він зазначив, що в планах УДП щомісячно доставляти у Констанцу до 200-250 тисяч тонн. Наразі УДП пропонує комплексну послугу – річковий фрахт плюс перевалку борт-борт у Констанці. Якщо ж на Дунай знову повернеться основний експортний потік з України, якірна стоянка стане рятівним колом, який значно збільшить пропускну здатність.

Політика