инфраструктурный проект

В Ізмаїлі відбулася фінальна конференція міжнародного проекту «CB-Connect-Trans», у реалізацію якого внесла кардинальні зміни війна. Замість будівництва марини та закупівлі туристичних катерів, у місті реконструювали дорогу.

Нагадаємо, «CB-Connect-Trans» розпочинався як проект розвитку інтермодального транскордонного сполучення за маршрутом Ісакча-Орлівка-Тулча-Ізмаїл. В рамках цього проєкту на ізмаїльській набережній мали побудувати марину для стоянки пасажирських суден, купити два катери на 12 та 32 пасажирських місць, а також відкрити туристичну лінію з Ізмаїла до Тулчі. Це мало бути стартом регулярного пасажирського сполучення між двома містами на Дунаї.

Але широкомасштабна агресія російської федерації повністю перекреслила всі плани. Побудувати марину стало нереальним завданням з погляду безпеки, оскільки Ізмаїл став найважливішим транспортним хабом у рамках нового зернового коридору, акваторія порту стала переповнена суднами, а під’їзні колії – завантажені фурами.

Кошти на відновлення житла і підтримку військових: Ізмаїл ухвалив бюджет на 2024 рік

У зв’язку з ситуацією, що склалася, кошти вирішили перенаправити на будівництво однієї з головних транспортних магістралей Ізмаїла – дороги по вулиці Кишинівська з прилеглими вулицями.

Саме «CB-Connect-Trans» став одним із найскладніших, зізналися учасники конференції, оскільки його довелося міняти повністю. Починався він як проєкт туризму, а закінчився як проєкт інфраструктурного розвитку регіону.