Автодорога Ізмаїл-Кілія-Вілкове – одна з головних транспортних артерій Придунав’я, якою забезпечується транспортне сполучення в межах Ізмаїльського району та Одеської області, об’єднує Ізмаїльський порт і Кілійський портопункт, має велике значення для чотирьох громад Ізмаїльського району. Але багаторічна експлуатація та відсутність ремонту деяких ділянок зробили її майже непроїзною. Нині цей напрямок і дорогою важко назвати – тут ями змагаються одна з одною за звання найглибшої.
Як повідомив начальник Ізмаїльської районної військової адміністрації Родіон Абашев, спільно зі своїм заступником Сергієм Продановим він побував на каналі Кофа, де Служба автомобільних доріг уже запланувала ремонтні роботи на мосту через канал.
Він наголосив, що важливо вже цього року забезпечити тут якісне покриття, адже це дає можливість своєчасного надання екстреної медичної допомоги населенню та проїзду аварійно-рятувальних служб, а також застосування пасажирського автобусного сполучення та безпечного перевезення учнів до опорних закладів шкільними автобусами.
Також цей автошлях може використовуватися як резевний шлях для легкового автотранспорту у разі заторів на трасі М-15 через велику кількість великовантажного транспорту.
Ізмаїльська РДА вже звернулася до голови Комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури Юрія Кисіля з листом-зверненням щодо сприяння по забезпеченню фінансування робіт з ремонту автомобільних доріг не лише Т-16-07 Ізмаїл-Кілія-Вілкове, а й М-15 Одеса-Рені. У листі також йдеться про укріплення узбіч і збільшення пропускної спроможності автошляху М-15, відновлення доріг у містах Ізмаїл, Кілія, Рені, якими здійснюється рух великовантажного транспорту.
Депутат Народних зборів Гагаузької автономії Молдови Олександр Тарнавський пов’язав падіння доходів регіону на 100 млн леїв з конфронтаційною політикою, яку веде керівництво автономії, пов’язане з молдавським олігархом Іланом Шором. Читати далі
Ціни на тепличний огірок в Україні продовжують інтенсивно знижуватися, причому на цей час комбінати вже відвантажують цю продукцію істотно дешевше, ніж рік тому.
У румунському порту Констанца з’явиться додаткова якірна стоянка для українського зерна, що значно збільшить пропускну здатність для вантажів, які перевозяться Дунаєм.