Керівництво Українського Дунайського пароплавства проводить роботу, направлену на залучення іноземних клієнтів і партнерів задля повноцінного відновлення роботи пасажирських лайнерів УДП на Дунаї.

Про про це розповів т. в. о. генерального директора Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко.

Наразі працюють тільки теплоходи “Молдавія” та “Україна” Українського Дунайського пароплавства.

“Зараз використання теплоходів “Молдавія” та “Україна” для пароплавства є дотаційним напрямом діяльності. Причин декілька. Це і падіння туристичного ринку річкових перевезень внаслідок епідемії Covid-19, і морально-технічне старіння суден, і неефективна, непрозора модель управління”, – пояснив Москаленко.

Повідомляється, що нещодавно керівники пасажирської служби УДП провели перемовини з представниками бізнесу Німеччини та Австрії щодо перспектив фрахтування українських пасажирських суден. Також відбулися відповідні зустрічі у Міністерстві транспорту і будівництва Словаччини з приводу можливих програм співпраці та партнерства.

Неодмінна умова – флот має генерувати прибуток. Є різні бізнес-моделі, потрібно проаналізувати всі можливі варіанти і обрати найкращий, – зазначається в повідомленні.

Політика