В “Укравтодорі” з’явився єдиний контакт-центр. Тепер звернення громадян прийматимуться за єдиним номером та фіксуватимуться в єдиній СRМ-системі.

Всі без винятку звернення автоматично направлятимуться до Служб автомобільних доріг в областях та відповідальних підрядних організацій, які обслуговують заявлену ділянку дороги, – повідомили в компанії.

«Жодний дзвінок не залишається без відповіді. Роз’яснення по суті звернення надаються або відразу, або після обробки заявки відповідальною особою», – сказано у повідомленні.

Мета цього нововведення – прагнення вдосконалити та покращити комунікацію з користувачами доріг. Завдяки єдиному контакт-центру, всі звернення обробляються за єдиним алгоритмом, а запис розмови в CRM-системі дозволить всебічно контролювати роботу диспетчерів.

Сьогодні ця система працює у тестовому режимі, і незабаром запрацює на повну силу.

Також повідомляється, що взимку за несприятливих погодних умов та високого навантаження на контакт-центр «Укравтодору» вхідні дзвінки автоматично перенаправлятимуться на відповідну Службу автомобільних доріг у відповідній області.

Крім того, у майбутньому для зручності користувачів планується розширити можливості CRM-системи, а саме – запровадити додаткові канали комунікації: чат-боти, месенджери, мобільний додаток.

Крім цього, диспетчери контакт-центру зможуть проконсультувати громадян щодо будь-яких запланованих ремонтних робіт доріг загального користування державного значення. Вся інформація про планові ремонти та будівництво нових доріг міститься в платформі для побудови інформаційно-аналітичних, звітних та моніторингових систем E-Road.

Номер телефону для звернень +38 (067) 400-60-80.

Політика