Долгожданный ремонт подбирается к одесской филармонии. Уже монтируют забор, но пройти и посмотреть на детали здания ещё можно. Пройдет пару дней и прекрасный фасад Новой биржи построенный по проекту Викентия Прохаски и Александра Бернардацци будет закрыт. Работы будут проведены как «противоаварийные и неотложные реставрационные работы в здании филармонии». Планируется, что в здании филармонии временно демонтируют лепной декор, укрепят фундамент, перекрытия и несущие стены. Для реализации этой задумки установят металлоконструкции и строительные леса. Также появится временная кровля, частично демонтируют старую крышу, выполнят ремонт перекрытий в самом здании. Тендер на 58,399 млн. грн. выиграла компания «Экстерьер-дизайн», с которой в начале ноября был заключен договор. Срок выполнения работ — до конца 2022 года.

Світ

  • Україна запустила англомовне видання для країн Заходу
    Україна запустила англомовне видання для країн Заходу

    Державне підприємство Мультимедійна платформа іномовлення України (МПІУ) запустило інформаційно-розважальну цифрову платформу The Gaze, яка англійською мовою буде знайомити західну аудиторію з подіями в Україні. Про це повідомив міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко на своєму Telegram-каналі.

    За його словами, МПІУ запускає The Gaze, щоб знайомити західну аудиторію “з феноменом країн нової Європи та України як її складової, з її людьми, історією, природою, культурою, політикою, економікою та впливом на глобальне майбутнє”.

    “Ключова задача The Gaze – стати тим інформаційним простором, де українські наративи, герої, історії будуть органічно представлені через теми й цінності цікаві та зрозумілі широкій аудиторії західного світу, для якого частина Європи на схід від Берліна поки що залишається terra incognita”, – зазначив він.

    Платформа The Gaze, крім веб-сайту, має Youtube-канал та сторінки у Facebook, Instagram, Twitter.

    Генеральна директорка ДП МПІУ Юлія Островська повідомила, що робота над створенням нового медіа розпочалась минулого року. МПІУ провела низку досліджень та розробила кілька концептуальних рішень, щоб визначити запити іноземних читачів та глядачів.

    У Мінцифри повідомили, що ключова аудиторія проекту має збігатися з переліком держав, які надають Україні найбільшу підтримку під час війни і мають великий інтерес до України: США, Велика Британія, країни ЄС та Канада. Контент розраховано на широку аудиторію, представники якої є активними користувачами соціальних мереж та звикли до інтерактивної форми подачі матеріалу.

    За матеріалами: Корреспондент.net.