Родини Одеської області майже половину видатків направляють на закупівлю продуктів харчування. Аналіз 2021 року продемонстрував, що в структурі видатків домогосподарств регіону 48,6% приходить на продукти харчування. Для порівняння в розвинених країнах даний показник не перевищує 20%.
В Держстаті в Одеській області заявляють, що найбільшу частку в структурі сукупних витрат на продукти харчування мешканців Одещини займали м’ясо і м’ясопродукти – 24,3%. На придбання молока, сиру та яєць домогосподарства витрачали 15,8% сукупних витрат, хліба і хлібопродуктів – 15,1%, овочів, включаючи картоплю – 11,4%.
У 2021р. споживання продуктів харчування в домогосподарствах Одеської області в середньому за місяць у розрахунку на одну особу становило:
молока та сиру –12,4 кг,
овочів, картоплі та грибів – 12,3 кг,
хлібу і хлібних продуктів –7,4 кг,
фруктів, ягід, горіхів, винограду та баштанних – 5,5 кг,
м’яса та м’ясних продуктів – 4,5 кг,
риби і рибопродуктів – 1,4 кг,
яєць –16 штук,
цукру та меду – 2,0 кг.
У порівнянні з попереднім роком значно зменшилось споживання яєць (на 11,1%), цукру та меду (на 9,1%), овочів, картоплі та грибів (на 8,2%). Споживання молока та сиру збільшилось на 2,5%, а риби та рибопродуктів –залишилось на рівні попереднього року.
Енергетична цінність середньодобового раціону населення Одеської області у 2021р. порівняно з 2020р. зменшилась на 5,6% і становила 2453 ккал на одну особу. Зазначимо, згідно з Методикою визначення основних індикаторів продовольчої безпеки, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1379 (зі змінами) «Деякі питання продовольчої безпеки», граничний критерій добової енергетичної цінності раціону людини становить 2500 ккал на добу. Тобто у 2021р. мешканці Одеської області відхилились від граничного критерія майже на 2%.
В Держстаті Одеської області закликали владу звернути увагу на необхідність проведення низки комплексних заходів, спроможних створити належні умови для забезпечення продовольчої безпеки та належних умов життя населення Одещини.
Група депутатів Європейського парламенту закликала великий бізнес та відомі бренди відмовитися від розміщення реклами у прокремлівських засобах масової інформації, які поширюють дезінформацію та пропаганду. Читати далі
Пріоритетом державної політики забезпечення Збройних сил має бути максимальне завантаження українського бізнесу військовим замовленням. Це дозволить розвивати економіку та знизити залежність від наших партнерів. Про це в інтерв’ю заявив підприємець, експерт по енергетиці Олександр Кацуба. Читати далі
Номер для виступу українських виконавців alyona alyona & Jerry Heil на Євробаченні-2024 поставила відома у світі українська режисерка Таню Муіньо. Читати далі