Уже в листопаді Нібулон вводить в експлуатацію новий сервіс електронної реєстрації автотранспорту на філії «Бессарабська», в порту «Ізмаїл». Новий чат-бот, що отримав назву «LineUp NIBULON», дає змогу спланувати візит і вивантаження з максимальною точністю.

Про це повідомляють у компанії.

«В умовах війни, коли порти Дунаю стали майже єдиним надійним каналом експорту, ми спостерігаємо формування значної стихійної черги автотранспорту, що очікує на вивантаження біля філії «Бессарабська». Це збільшує ризики для водіїв з огляду на безпекову ситуацію в регіоні та негативно впливає на операційну діяльність підприємства. За допомогою сервісу електронної реєстрації ми одночасно ліквідовуємо чергу та прискорюємо час обробки автотранспорту за рахунок попереднього внесення даних, необхідних для формування», – зазначили в компанії.

За допомогою нового сервісу водії зможуть зареєструвати свій рейс, переглядати поточну чергу на філії «Бессарабська», розуміти кількість запланованих іншими водіями рейсів на сьогодні/завтра, а також отримати перепустку на в’їзд до міста Ізмаїл.

У свою чергу, диспетчери філії видаватимуть перепустки в автоматизованому режимі, що дасть змогу контролювати потік як поблизу філії, так і на трасах загального користування.

Крім того, сервіс допоможе Нібулону управляти потоками експорту і штучно обмежувати надходження автотранспорту із зерном, яке не заплановано до перевалки той чи інший період часу.

Економіка