Група депутатів Європейського парламенту закликала великий бізнес та відомі бренди відмовитися від розміщення реклами у прокремлівських засобах масової інформації, які поширюють дезінформацію та пропаганду.
Як повідомляє «Politico» із посиланням на болгарського депутата Андрія Ковачева, депутати Європейського парламенту закликали 15 брендів переглянути свою рекламну політику та переконатися в тому, що їхні витрати на рекламу не йдуть на фінансування майданчиків, які поширюють кремлівську пропаганду та дезінформацію.
Серед брендів, зазначених у підготовленому депутатами документі, опинилися Lidl, Ahold Delhaize, Procter & Gamble, Coca-Cola, A1, Yettel, Ferrero, Heineken, Mars, Mondelēz, L’Oréal, GSK (GlaxoSmithKline), Bosch, Samsung, а також Amazon.
“Антидемократичні наративи з боку шкідливих сил – серйозна загроза нашій демократії, особливо цього рішучого року виборів”, – заявив Андрій Ковачов.
Представники ЄС та експерти з дезінформації попереджають про зростання хвилі фейкових новин та спроби з-за кордону вплинути на голосування напередодні європейських виборів у червні цього року.
Неурядова організація «Балканська ініціатива вільних ЗМІ» зі штаб-квартирою у Брюсселі заявляє, що у 2023 році світові бренди через агенції та рекламні компанії витрачали сотні мільйонів євро на сербські та болгарські ЗМІ, які поширюють дезінформацію та прокремлівські наративи, особливо щодо війни в Україні.
Звернення підписали депутати Європейського парламенту від ЄНП, ліберальної фракції “Оновлюючи Європу”, соціалістів та поміркованих зелених.
Туреччина припинила інвестувати в Гагаузьку автономію Молдови через затвердження на посаду башкана автономії людини молдавського бізнесмена Ілана Шора, який втік до Росії. Про це заявив екс-депутат Народних зборів Гагаузії (НРГ) Сергій Чернєв в ефірі програми “Новий тиждень з Анатолієм Голя”. Читати далі