За первые девять месяцев 2021 года частные денежные переводы из-за границы в Украину составили 10,34 млрд долларов.

Об этом свидетельствуют данные Нацбанка Украины.

За аналогичный период 2020 года мигранты перевели в Украину 8,63 млрд долларов.

В сентябре сумма частных переводов составила 1,27 млрд долларов, а в сентябре 2020 года – 1,026 млрд долларов.

Нацбанк учитывает как официальные, так и неофициальные каналы переводов. За девять месяцев 2021 года по официальным каналам в Украину поступило 5,95 млрд долларов, по неофициальным – 4,39 млрд долларов.

В инфляционном отчете за октябрь НБУ прогнозирует, что в IV квартале 2021 года сумма частных переводов составит 4 млрд долларов, а в целом за год этот показатель достигнет 14,3 млрд долларов.

Источник: https://gordonua.com/news/money/za-devyat-mesyacev-2021-goda-chastnye-denezhnye-perevody-v-ukrainu-prevysili-10-mlrd-1580233.html

Світ

  • Україна запустила англомовне видання для країн Заходу
    Україна запустила англомовне видання для країн Заходу

    Державне підприємство Мультимедійна платформа іномовлення України (МПІУ) запустило інформаційно-розважальну цифрову платформу The Gaze, яка англійською мовою буде знайомити західну аудиторію з подіями в Україні. Про це повідомив міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко на своєму Telegram-каналі.

    За його словами, МПІУ запускає The Gaze, щоб знайомити західну аудиторію “з феноменом країн нової Європи та України як її складової, з її людьми, історією, природою, культурою, політикою, економікою та впливом на глобальне майбутнє”.

    “Ключова задача The Gaze – стати тим інформаційним простором, де українські наративи, герої, історії будуть органічно представлені через теми й цінності цікаві та зрозумілі широкій аудиторії західного світу, для якого частина Європи на схід від Берліна поки що залишається terra incognita”, – зазначив він.

    Платформа The Gaze, крім веб-сайту, має Youtube-канал та сторінки у Facebook, Instagram, Twitter.

    Генеральна директорка ДП МПІУ Юлія Островська повідомила, що робота над створенням нового медіа розпочалась минулого року. МПІУ провела низку досліджень та розробила кілька концептуальних рішень, щоб визначити запити іноземних читачів та глядачів.

    У Мінцифри повідомили, що ключова аудиторія проекту має збігатися з переліком держав, які надають Україні найбільшу підтримку під час війни і мають великий інтерес до України: США, Велика Британія, країни ЄС та Канада. Контент розраховано на широку аудиторію, представники якої є активними користувачами соціальних мереж та звикли до інтерактивної форми подачі матеріалу.

    За матеріалами: Корреспондент.net.