кладбище кораблей

Українське Дунайське пароплавство збирається утилізувати «кладовище кораблів» в Ізмаїлі, щоб не витрачати майже мільйон гривень на рік за якірний збір флоту, який давно не використовується. Про це повідомив гендиректор Дмитро Москаленко.

Наразі у відстої перебувають три морські суховантажі типу «Ізмаїл» вагою 1 635 т кожний, чотири пасажирські судна на підводних крилах типу «Метеор» і «Восход» у віці 38-40 років, 27 одиниць службово-допоміжного флоту (з проржавілими корпусами, давно прогнили), найстаріші – суднопідіймачі «Київ-1,2» 1941 року, чотири річкові буксири (вік 61-56 років), річкові баржі типу УДП-С, рембаза «Анапа», плавкран ПЛК-6, 24 ліхтарі типу ДМ (вони ще можуть знадобитися для будівництва нових барж-зерновозів типу SLG на КССРЗ).

«Кладовище кораблів» займає величезну територію, заважає розвитку 4-ого затону, ускладнює судноплавство і постановку суден для проведення ремонтних робіт, – зазначили в компанії.

Європейські сусіди України просять повернути мита на українське зерно

«Цього року ми повинні це все списати, і вирішити подальшу долю. Морські судна реалізуємо на аукціоні. Все інше або самостійно ріжемо на металобрухт (для цього потрібно отримати ліцензію), або реалізуємо компаніям, що спеціалізовано займаються таким видом діяльності, – повідомив гендиректор компанії. – Як би там не було, 2024 рік має стати роком не тільки початку великої модернізації, а й роком великої утилізації».

Світ