Уряд планує вдосконалити технічне оснащення кол-центру з кризових питань Мінреінтеграції та вдвічі збільшити кількість операторів на лінії зв’язку. Про це повідомили в Міністерстві з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.

Посилення гарячої лінії дозволить приділяти додзвонювачам більше часу та ефективно надавати людям допомогу. Зокрема, операторів гарячої лінії підключать до спеціального чату, де будуть формуватися списки на отримання різних видів матеріальної допомоги.

Новини за темою: Де знайти житло для переселенців в Одесі та області

Продуктів харчування, предметів гігієни, одягу, постільних предметів тощо. Щоб люди, які звертаються, а це здебільшого жінки з дітьми, багатодітні сім’ї, маломобільні люди, могли не лише проконсультуватися із певного питання, а й відразу подати заявку та отримати першочергову допомогу, – заначила віцепрем’єр-міністерка України Ірина Верещук.

Читайте також: Робота для переселенців: в Одесской области працевлаштовано майже 500 біженців

Зазначається, що з моменту відкриття, гаряча лінія працює цілодобово – на неї у середньому надходить два дзвінки на хвилину. Тож, за дванадцятигодинну змінну оператор опрацьовує від 120 до понад 300 звернень. Проте в останній час кількість таких дзвінкій стрімко зростає. Найбільше люди питають про пошук зниклих родичів чи знайомих, дізнаються про виплати для ВПО, отримання статусу ВПО, про реєстрацію внутрішньо переміщених студентів у гуртожитках вишів, питають про ліки.