Стратегические мегапроекты

Плани розбудови національної системи платних доріг для вантажівок вагою понад 12 тонн названо серед найперспективніших напрямків інвестування в українську інфраструктуру під час післявоєнного відновлення.

Про це Голова Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України Mустафа Найєм розповів під час круглого столу «Експортні, логістичні та транспортні коридори», в рамках Конференції з питань відновлення України URC2023, яка пройшла нещодавно у Лондоні, – повідомила пресслужба Держагентства.

Чиновник зауважив, що зараз триває підготовка до розробки техніко-економічного обґрунтування цього проєкту.

Також серед стратегічних мегапроєктів, до яких Агентство запрошує долучитися на засадах державно-приватного партнерства міжнародні фінансові організації, були названі:

– Будівництво нової дороги Краковець-Львів (техніко-економічне обґрунтування наразі розробляється приватним інвестором);

– Будівництво тунелів у низці областей (техніко-економічне обґрунтування наразі готується за бюджетні кошти).

Крім цього в планах відновлення: капітальний ремонт та реконструкція головних транспортних коридорів України, розвиток залізничного сполучення, відновлення роботи та модернізація усієї мережі українських портів (морських та річкових).

Додамо, що під час Конференції Україна презентувала ініціативу «We build Ukraine», до якої зможуть долучитись всі міжнародні партнери України: урядові та неурядові організації, фінансові інституції, інвестори та бізнес.

Вона має на меті об’єднати всіх міжнародних партнерів, які долучені або планують доєднатися до відновлення України.

Програма «єВідновлення» поки що не запрацювала як треба

 

Світ