З початку 2024 року органи місцевої влади в Одеській області витратили на замовлення рекламних публікацій в засобах масової інформації 6,7 мільйонів гривень. Такі дані приводить аналітик проекту Dozorro Ярослав Пилипенко.

В 2022 році експерти фіксували скорочення витрат органів місцевої влади на рекламу в ЗМІ майже в двічі – 441 млн грн в 2021 році та 225 млн грн в 2022 році. Однак з 2023 року динаміка суттєво змінилася. В цілому по Україні за першу половину 2024 року на рекламу місцевої влади в ЗМІ вже витратили майже 362 млн грн.

В лідерах Київська, Дніпропетровська та Вінницька області, де органи місцевої влади уклали угод на висвітлення діяльності в ЗМІ на суму 70,1 млн грн (з урахування банківського сектору 178 млн грн), 86 млн грн та 10 млн грн відповідно.

В цілому рекламні кошти витрачалися на послуги висвітлення результатів діяльності органів місцевої влади, розробку та розміщення інформаційних матеріалів у соцмережах (Facebook, Instagram, TikTok), на білбордах, радіо та телебаченні, а також на проведення рекламних кампаній.