Сьогодні, у Всесвітній день туризму, в туристичному інформаційному центрі (ТІЦ) «Болград» відбулася презентація туристичного чат-бота «Мандруємо Болградщиною».
Присутні мали змогу зануритися у тему розвитку та перспектив застосування digital-технології у сучасному туристичному бізнесі (переведення текстовій, звуковій, графічній інформації у цифровий формат, зрозумілий сучасним гаджетам), про що розказала керівник ТІЦ Юлія Дімітрова.
Загальну інформацію про те, що таке чат-боти та їх можливості надала присутнім працівник Центру Анастасія Семенюк.
А прикладом практичного застосування цифрових технологій стала презентація чат-бота «Мандруємо Болградщиною», провідником по якому стала вчитель інформатики Наталя Ільїна, яка брала активну участь у його створенні разом зі своєю ученицею.
«Ідея створення цього сучасного інструменту виникла декілька років тому через бажання розповісти про Болградщину якомога більшій кількості людей та зробити зручним та легким доступ до інформації про її найцікавіші місця», – розповіла Наталя.
І це врешті-решт вдалося. Новий чат-бот дає можливість дізнатися про самобутні туристичні локації Болградщини, колоритні фестивалі, дає інформацію про інформаційно-туристичний центр, готелі, ресторани, кафе міста. Тож туристи можуть використовувати його як зручний путівник.
Але, за словами Наталі, робота на цьому не завершується, адже меж досконалості немає. У планах: додавання нових локацій та можливостей, розширення інформації, створення аудіогидів по основним маршрутам. Також є бажання додати опцію вибору англійської, болгарської та інших мов…
Відзначимо, що учасники презентації мали можливість протестувати сучасний продукт та разом з чат-ботом помандрувати Болградщиною, скопіювавши QR-код, який креативні організатори за допомогою болградських крафтових майстрів розмістили на солодких пряниках, які отримав кожен учасник презентації.
Знакове, що учасники заходу не були лише пасивними слухачами. Презентація перетворилася на своєрідний круглий стіл з питань розвитку туризму, де кожен мав змогу надати свої пропозиції як щодо нарощування можливостей чат-бота, так і щодо розвитку туристичної галузі у Болградській та інших громадах Болградського району.
Цікавими були пропозиції зайнятися брендуванням та розробити туристичний логотип Болграду, щоб він був упізнаваним, налагодити співпрацю у туристичної галузі з іншими громадами району, запровадити опцію оренди автомобілів та інші.
Щодо чат-бота, то звучали думки про те, що цей інноваційний продукт не повинен обмежуватися лише Болгарською громадою, а має розширити свої обрії на весь Болградський район, адже в нас є що запропонувати потенційним гостям.
Звісно ж, болградці готові до співпраці з іншими громадами району, тим більш, що розвиток того ж чат-боту потребує додаткового фінансування. А співпраця у напрямку розвитку туристичної галузі має непогані перспективи, адже треба думати про розвиток, про майбутнє. На жаль, сьогодні на заваді цьому розвитку стоїть війна…
А поки що всі бажаючи можуть помандрувати Болградщиною, приєднавшись до нового чат-боту.
Матеріал підготовлений за сприянням програми “Голоси України” в рамках ініціативи Ганни Арендт, яка реалізується Європейським центром свободи преси та медіа і фінансується Федеральним офісом міністерства закордонних справ Німеччини. Зазначимо, вищеназвані організації ніяким чином не впливають на наш контент і не несуть за нього відповідальність.