морской флот УДП

ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» розпочало реалізацію морського флоту компанії. Пароплавство має позбутись збиткових непрофільних активів та направити ресурси на модернізацію річкового флоту.

Про це повідомили в УДП.

Як наголосили в компанії, саме в сегменті вантажних річкових перевезень у пароплавства є перспективи розвитку.

Усі шість суден УДП виставило на продаж єдиними лотом. Судновласників більш цікавлять відремонтовані «Вилково» та «Измаил», з документами, готові до роботи. Проте важливо, щоб покупця знайшли також «Татарбунари», «Виана ду Каштело», «Килия» та «Рени», які вже багато років перебувають у відстої.

Торік УДП почало відновлення морського флоту УДП. Під час блокування портів Одеси уряд поставив завдання – забезпечити вивезення агропродукції з Дунайських портів. За минулорічних фрахтових ставок відновлення флоту було вигідною інвестицією з коротким терміном окупності. Але після зняття блокади з портів Одеси фрахтові ставки впали у декілька разів. Дунайські порти спорожніли, і подальша тенденція є невтішною.

Деякі приватні компанії працюють і за низьких ставок. Приватники оптимізують податки, оперують сотнями одиниць флоту різного тоннажу, працюють в різних сегментах, на різних ринках із гарантованим зворотнім завантаженням суден.

УДП є держкомпанією, яка сплачує всі податки. В таких нерівних умовах, маючи робочий флот у два невеликих морських судна (інші чотири – в неробочому стані), конкурувати майже неможливо.

Українську писанку визнано культурним надбанням людства

Компанія розглядала пропозиції з передачі суден у тайм-чартер. Проте дохід від чартеру не перекриватиме майбутні витрати на обслуговування та ремонт суден. Це завідомо збитковий для держави проєкт.

Вічно тримати судна у відстої – також не варіант, адже утримання флоту – значні щомісячні витрати. Суднам УДП понад 30 років, тому через деякий час доведеться знову витрачатись на продовження терміну дії документів. Рішення реалізувати флот підтримав акціонер, зазначили в УДП.

Залишити відповідь