Измаильский порт

Вартість перевезення зернових костерами з українських портів Дунаю та портів Одеси до середземноморських та африканських портів продовжує знижуватися, але зростає у напрямку країн Азії панамаксами. Про це свідчать опубліковані ставки фрахту за минулий тиждень, повідомляє Latifundist.com.

Логістичні компанії вже третій тиждень поспіль фіксують «заморожування» ставок для костерів та хендизайзів майже на одному рівні – 25-26 $/т та 25-27 $/т відповідно.

Станом на 25 квітня, ставки перевезення кукурудзи костерами становлять 6 тис. т із портів Рені та Ізмаїл у напрямку східного узбережжя Греції та Ізраїлю знизилися на 2 долари за тонну – до 23-24 $/т та 31-33 $/т відповідно. До східного Середземномор’я фрахт також знизився на 1-2 долари за тонну – до 25-26 $/т. У напрямку Мармарі ставки знизилися на 1 долар за тонну – до 21-22 $/т. Максимальні ставки до Іспанії також знизилися на 1 долар за тонну і фрахт у цьому напрямку становить 35-36 $/т. Ставки до східного узбережжя Італії є стабільними на рівні 30-32 доларів за тонну.

Читайте також: Українські аграрії засіяли 68 тисяч гектарів ярих зернових

У сегменті хендісайзів у глибоководних портах Одеси ставки у напрямку Тунісу знизилися на 2-3 долари за тонну – до 34-36 $/т. До Єгипту вони знизилися на 1-2 долари за тонну – до 25-27$/т, до Італії на 1 долар за тонну – до 27-28$/т. Фрахт до Іспанії залишився на рівні 29-30 $/т.

Фрахт на перевезення зерна панамаксами із глибоководних портів Одеси до Китаю виріс на 2 долари за тонну до 56-58$/т. Для фуражної пшениці фрахт у напрямі південного В’єтнаму також виріс на 2 долари за тонну до 54-56 $/т.

Варто зазначити, що станом на 29 квітня Україна вивезла на експорт 40,7 млн. тонн зернових та зернобобових культур.

Політика