Вишка мобільного зв’язку

Сьогодні уранці, 20 грудня, користувачі мобільного оператора “Київстар” знову повідомили про збої у роботі, а саме відсутність зв’язку, неможливість перевірити стан рахунку і скористатися іншими послугами у додатку.

У пресслужбі “Київстар” заявили, що знають про проблему і працюють над її усуненням.

“Ми знаємо, що зараз виникають складнощі з голосовим звʼязком і роботою мобільного застосунку у ряді міст на заході і півдні України. Спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів”, – йдеться у повідомленні

В компаніі запевнили, що роблять все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше та перепросили абонентів за незручності. Тим часом користувачі скаржиться на відсутність мобільного зв’язку і мобільного інтернету. Також не доступні деякі інші послуги.

Нагадаємо, днями раніше мобільний оператор “Київстар” стикнувся з масштабною кібератакою. Станом на вечір 15 грудня було відновлено доступ до мобільного інтернету по всій Україні.

Політика