портовая инфраструктура Дуная

Про те, що Дунайські порти стають неліквідним каналом збуту для української пшениці, заявили у Всеукраїнській аграрній раді.

«В останні тижні почастішали бомбардування інфраструктури дунайських портів, що робить високоризикованим зберігання зерна на місцевих складах, тому відвантаження пшениці на експорт переходить на пряму перевалку. Також кожна атака ворога по портах підіймає вартість фрахту, відповідно, експорт морем стає менш дохідним у порівнянні з постачанням суходолом», – повідомили у Всеукраїнській аграрній раді (ВАР).

Аналітики організації відзначають, що «експорт пшениці з України за перші чотири дні вересня становить понад 100 тис. тонн, це переважно автомобільні та залізничні поставки. Частіше за все вагони-зерновози їдуть на Констанцу, а з українських портів експортується не більше 30%».

Також зазначається, що потенціал дунайських портів наразі є нереалізованим, що викликано бомбардуванням інфраструктури портів та руйнацією місцевих складів.

У ВАР попереджають про можливий ризик затоварювання, адже трейдери не ризикують займатися зберіганням зерна, а пряма перевалка займає більше часу, ніж відвантаження зі складів.

Йдеться про те, що Україна могла б щомісячно експортувати 3 млн тонн зерна через дунайські порти, але тепер такі обсяги вивозити неможливо.

Українське Придунав’я знов зазнало повітряної атаки

 

 

 

Політика