Уряд підтримав запуск “Дії” для держслужбовців – сервісу “Дія.Офіс”. Сервіс допоможе цифровізувати роботу держслужбовців та зробити її більш прозорою.

Про це повідомляє Міністерство цифрової трансформації України, передає Цензор.НЕТ.

“Уряд підтримав запуск “Дії” для держслужбовців – “Дія.Офіс”. Це унікальне середовище для працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабміну. “Дія.Офіс” допоможе цифровізувати роботу держслужбовців та зробити її більш прозорою”, – йдеться в повідомленні.

На першому етапі послуги у “Дія.Офіс” можна буде:

отримати електронне посвідчення держслужбовця;
проводити опитування та користуватися сервісами, які підвищать ефективність комунікації;
авторизуватися на корпоративних ресурсах за допомогою “Дія.Підпису” – це підвищить безпеку доступу до важливих документів чи файлів;
переглядати інформацію про структуру держорганів та відповідальних за напрямки.

Далі планується запуск функціонал для громадян, щоб кожен українець міг переглядати успіхи держслужбовців та запропонувати зміни, які покращать їхню роботу.

Джерело: https://censor.net/ua/n3459099

Політика