дизайнеры маркетплейс

У четвер, 3 листопада 2022 року, в Одесі пройшла зустріч дизайнерів з представником американського маркетплейса графічних матеріалів MasterBundles Миколою Токарєвим. Учасників заходу приймав місцевий коворкінг Cluster. Після зустрічі багато дизайнерів вирішили заробляти на маркетплейсах.

Експерт розповів, чому іноземні замовники цінують українських дизайнерів, як початківцям заробляти від 700 доларів на місяць, яким чином владнати юридичні та бухгалтерські тонкощі роботи.

Микола Токарєв, СЕО MasterBundles, наголосив, що дизайнери можуть обрати один з двох варіантів пошуку замовників на сьогодні: або реєструватися та брати замовлення на іноземних біржах, або робити дизайнерські продукти та розміщувати їх на продаж на маркетплейсах.

«На маркетплейсах замовники використовують вашу дизайнерську роботу, як шаблон, тому ви можете продавати її безліч разів», – наголосив експерт.

Сам маркетплейс підтримує дизайнерів з самого початку воєнного вторгнення. Спочатку MasterBundles виділив зі штату україномовного менеджера для розміщення робіт графічних та веб-дизайнерів. Потім стартап тимчасово скасував комісії за свою роботу. Масштабна підтримка допомагала українським творчим силам вийти на міжнародний ринок. Маркетплейсу  MasterBundles вдалося допомогти завдяки підтримці ІТ-компанії Boostа, яка інвестувала із власного фонду прямих інвестицій Burner.

Окрім маркетплейсу дизайнери також питали про ведення бухгалтерії, захист авторських прав та роботу на біржі.

Довідка:

MasterBundles – маркетплейс для продажу чи придбання плагінів, шаблонів, шрифтів, графіки.

Boosta – міжнародна ІТ-компанія із просування діджитал продуктів.

Burner – інвестиційний фонд успішних підприємців, де можна отримати як фінансування на розвиток проекту, так і консультацію фахівців.