Роботи у метро

Щоб відновити роботу київського метро, між станціями «Либідська» та «Деміївська» будуватимуть нову ділянку тунелю на заміну аварійній.

«Після проведення необхідних обстежень та досліджень було вирішено демонтувати аварійну ділянку тунелю (довжина якої складає близько 27 м) та побудувати на цьому місці новий – монолітний, відкритим способом прямокутного перерізу»,повідомив CEO холдингу MS Capital Максим Шкіль.

Нагадаємо, що рух потягів на ділянці між цими станціями припинено через підтоплення та виникнення тріщин на блоках оправи тунелю.

За словами Шкіля, для роботи над проєктом компанія Autostrada, яка входить до холдингу, залучила понад 500 фахівців із підземного будівництва. Наразі проєкт відбудови тунелю розробляють 3 групи проєктувальників. Усі ці спеціалісти мають багаторічний досвід у спорудженні метро.

Додамо, що саме ця компанія у грудні минулого року стабілізувала наявну конструкцію тунелю зсередини за допомогою спеціальних металевих риштувань (які витримують навантаження до 15 т / м кв), щоб тунель більше не давав просадки.

На даний час відновлювальні роботи ведуться як всередині тунелю, так і зовні.

Повідомляється, що відновлення перегінного тунелю між станціями «Деміївська» та «Либідська» планують завершити восени 2024.

На Хмельницькій АЕС планують будівництво нових ядерних реакторів

 

Економіка