В Белгороде-Днестровском проходит Всеукраинский конкурс по определению туристического бренда города.

Напомним, после первого этапа конкурса определили, что победить изъявили желание 17 человек – они представили 27 работ.

10 октября завершился II этап всеукраинского конкурса туристического бренда города Белгорода-Днестровского.
Как информирует пресс-служба Белгород-Днестровского городского совета, по результатам второго этапа в финал прошли 5 конкурсных работ, набравших максимальное количество баллов, а именно:
1. «Белгород-Днестровский. Твой берег мечты» – , автор Михайлив Владислав Любомирович;
2. «Белгород-Днестровский. Ворота эмоций», — автор Кравченко Алина Николаевна;
3. «Белгород-Днестровский. Изысканный вкус жизни», — автор Мельник Екатерина Павловна;
4. «Белгород-Днестровский. Колыбель истории», — автор Гуньковский Александр Александрович;
5. «Белгород-Днестровский. Изюминка Юга», — автор Шустер Елена Сергеевна.

С 12 октября начался III этап конкурса — онлайн-голосование, которое продлится до 22 октября.

Голосование осуществляется на веб-платформе «Единая платформа местной электронной демократии» (сокращенно — e-DEM) и по условиям Общественного бюджета отдельным конкурсом «Всеукраинский конкурс туристического бренда Белгорода-Днестровского».

Світ

  • Україна запустила англомовне видання для країн Заходу
    Україна запустила англомовне видання для країн Заходу

    Державне підприємство Мультимедійна платформа іномовлення України (МПІУ) запустило інформаційно-розважальну цифрову платформу The Gaze, яка англійською мовою буде знайомити західну аудиторію з подіями в Україні. Про це повідомив міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко на своєму Telegram-каналі.

    За його словами, МПІУ запускає The Gaze, щоб знайомити західну аудиторію “з феноменом країн нової Європи та України як її складової, з її людьми, історією, природою, культурою, політикою, економікою та впливом на глобальне майбутнє”.

    “Ключова задача The Gaze – стати тим інформаційним простором, де українські наративи, герої, історії будуть органічно представлені через теми й цінності цікаві та зрозумілі широкій аудиторії західного світу, для якого частина Європи на схід від Берліна поки що залишається terra incognita”, – зазначив він.

    Платформа The Gaze, крім веб-сайту, має Youtube-канал та сторінки у Facebook, Instagram, Twitter.

    Генеральна директорка ДП МПІУ Юлія Островська повідомила, що робота над створенням нового медіа розпочалась минулого року. МПІУ провела низку досліджень та розробила кілька концептуальних рішень, щоб визначити запити іноземних читачів та глядачів.

    У Мінцифри повідомили, що ключова аудиторія проекту має збігатися з переліком держав, які надають Україні найбільшу підтримку під час війни і мають великий інтерес до України: США, Велика Британія, країни ЄС та Канада. Контент розраховано на широку аудиторію, представники якої є активними користувачами соціальних мереж та звикли до інтерактивної форми подачі матеріалу.

    За матеріалами: Корреспондент.net.