Внедрив в работу проект ChecknDrink, специализированную программу для смартфонов, Главное управление государственной фискальной службы в Одесской области смогло привлечь в бюджет 1,5 миллиона гривен.

– Данное приложение позволяет проверить наличие лицензий на производство и реализацию алкоголя и табачных изделий в Одесской области. Любой желающий может совершенно бесплатно загрузить его на свой телефон, – сообщил заместитель начальника ГУ ГФС в Одесской области Дмитрий Хандусенко.

В начале работы приложения обработано около двухсот жалоб. Вместе с тем статистика показывает, что мобильное приложение работает и способствует уменьшению теневого оборота подакцизных товаров, поддерживает равные условия ведения бизнеса, – отметил Д.Хандусенко.

В нем собраны данные из открытых реестров ГФС Украины относительно лицензирования производителей и реализаторов алкоголя и табака в Одесской области. При этом все пользователи мобильного сервиса могут отправить в фискальную службу жалобу относительно невыдачи фискального чека, реализации контрафактной продукции или о реализации продукции несовершеннолетним. Что касается владельцев бизнеса, то они могут со смартфона проверить срок действия лицензии для своих заведений и вовремя его продлить.

По данным ГФС, приложением ChecknDrink уже воспользовалось более 2 тыс. одесситов и гостей города.

По материалам: Одесса-Медиа

Світ

  • Україна запустила англомовне видання для країн Заходу
    Україна запустила англомовне видання для країн Заходу

    Державне підприємство Мультимедійна платформа іномовлення України (МПІУ) запустило інформаційно-розважальну цифрову платформу The Gaze, яка англійською мовою буде знайомити західну аудиторію з подіями в Україні. Про це повідомив міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко на своєму Telegram-каналі.

    За його словами, МПІУ запускає The Gaze, щоб знайомити західну аудиторію “з феноменом країн нової Європи та України як її складової, з її людьми, історією, природою, культурою, політикою, економікою та впливом на глобальне майбутнє”.

    “Ключова задача The Gaze – стати тим інформаційним простором, де українські наративи, герої, історії будуть органічно представлені через теми й цінності цікаві та зрозумілі широкій аудиторії західного світу, для якого частина Європи на схід від Берліна поки що залишається terra incognita”, – зазначив він.

    Платформа The Gaze, крім веб-сайту, має Youtube-канал та сторінки у Facebook, Instagram, Twitter.

    Генеральна директорка ДП МПІУ Юлія Островська повідомила, що робота над створенням нового медіа розпочалась минулого року. МПІУ провела низку досліджень та розробила кілька концептуальних рішень, щоб визначити запити іноземних читачів та глядачів.

    У Мінцифри повідомили, що ключова аудиторія проекту має збігатися з переліком держав, які надають Україні найбільшу підтримку під час війни і мають великий інтерес до України: США, Велика Британія, країни ЄС та Канада. Контент розраховано на широку аудиторію, представники якої є активними користувачами соціальних мереж та звикли до інтерактивної форми подачі матеріалу.

    За матеріалами: Корреспондент.net.